TROLLFEST – Flamingo Overlord | Recenzie la Stormbringer

Atentie atentie! Supraveghetorii Trveness, inamicii pop metalului și ofițerii de poliție cu decență din heavy metal vă rugăm să citiți cât mai curând posibil! Urmează laudele TROLLFEST! Desigur, o nouă rundă TROLLFEST este întotdeauna un fel de album de plăcere vinovată care acoperă fără efort BURNING WITCHES și faimoasa închisoare pentru femei (da, chiar și episodul special nefilmat niciodată cu BURNING WITCHES). în închisoare pentru femei [die, in der die talentierten Mädels von einem stets lustigen Richter wegen kultureller Gräueltaten verknackt werden und mit Bossine Walter den Song “Große Mädchen weinen nicht” komponieren]) [what the fuck!? Anm. d. Lektorats] eclipsate împreună. Dar pentru a anticipa concluzia mea, puternicul „Flamingo Overlord” pune în termeni distracție delirantă limită o lopata buna pe ea si surprinde cu una in acelasi timp finețe și profunzime lirică, la care nu m-aș fi așteptat de la trollmen și co.

TROLLFEST înapoi în elementul lor

De ce este asta? Ei bine, în primul rând, după micul lor ocol în miturile locale, norvegienii însetați au revenit în elementul lor, care de fapt nu este niciunul în sensul chimic: alcoolul obișnuit. Pentru că, aparent, „Flamingo Overlord” este din nou un metal de băut plin prin excelență, a cărui singură afirmație valoroasă din punct de vedere pedagogic este postulatul „a bea singur este patologic” pare a fi. Este un lucru bun că, pentru a preveni această stare de lucruri periculoasă, trebuie să adunați tot pachetul și să mâncați din propriul buzunar, duce rezoluția nobilă puțin ad absurdum, dar cel puțin o face imensă sub forma unui Schunkel. cântec modelat de folk irlandez precum „All Drinks On Me”. Distracţie.

Acest număr sau rima de numărare cu fermentație maximă „The Way You Earn Your Drinks” arată TROLLFEST în cea mai pură formă, prin care trebuie spus că noul disc stabilește noi standarde în ceea ce privește valoarea de divertisment pe lângă sunetul său uimitor de voluminos. Melodiile rulează ca un biciclist rece într-o zi fierbinte de festival și captivează cu o ingeniozitate și o multifațetă aproape amețitoare. Interludii de saxofon, pasaje rap, groove aspre și claxone de mașină în „Twenty Miles An Hour”, mostre de Super Mario în „Flamonous” (vezi ghidul nostru de coloană sonoră pentru jocuri retro nepublicate „When the plumber runs a pipe”), de imnurile de azil nebunesc flancate prin metal dur, cum ar fi „Overlords Have Feelings” și mai sus menționată boozer popular irlandez… în propriul lor element, TROLLFEST livrează conform tuturor regulilor artei și se autodepășesc de mai multe ori.

Adică, aproape, pentru că cel puțin „Piña Colada” se uzează destul de repede, în ciuda elementelor incontestabile. Bretonul hartmetalic și atrăgătoarea, pe de o parte, nu pot compensa versurile stupide sub forma unui cântec comercial de piña colada și colorarea jenant de pop a piesei, pe de altă parte. Numai această nespusă exagerare autotune comemorativă CHER ar trebui interzisă. Dar in fine? Sari o dată, bacșiș de zece ori – șansele sunt corecte și asta contează!

Dar un cap plin nu este totul…

Pentru că atunci când te uiți sub penajul „Flamingo Overlord” devine clar că versurile nu sunt în niciun caz puri factori de stare de spirit pentru sezonul de festival de care are nevoie urgent. Nu, un număr serios de piese din pink spinner arată mai mult sau mai puțin subliminale la declarații politice explicite. „Dance Like A Pink Flamingo”, „The Flamingorilla”, „Rule The Country”, „Overlords Have Feelings”… da, chiar și aparent inofensiv cocktail-ul de vară-soare-plajă-băutură „Flamingo Libre” îl are viclean. a doua privire în spatele urechilor acoperite cu pene. Elementele de bază ale regimurilor totalitare – mecanisme de țap ispășitor, putere prin violență, pâine și jocuri și mult opiu pentru oameni – curg ca un fir roșu (ca să nu spunem roz-flamingo) prin versurile „Flamingo Overlord”. În cazul „Flamingo Libre” menționat mai sus, ca o răsucire sofisticată la sfârșitul melodiei.

În acest sens, „Flamingo Overlord” este o surpriză din două puncte de vedere: cu factorul său de divertisment extrem de ridicat, care este superior predecesorului său, și versurile sale sofisticate, care nu elimină nebunia tipică TROLLFEST, ci o fac cu o reflecție adecvată. despre evenimentele curente și un vârf de roz Spice up escapism. Deoarece puteți, de asemenea, fără conștiință o încruntare a mărcii “Piña Colada” [die Stirn runzelt bei einem derartig kongenialen Track wohl nur ein geschmacksbefreiter Rezensent! Anm. d. Lektorats] Iartă-mă, pentru că, pe lângă colapsul copios din Caraibe, există mult mai sănătos de băut – ia-l!

.